شهید مصطفی احمدی روشن

مى‏‌خواهند نور خدا را با دهان‏هاى خود خاموش کنند، ولى خدا کامل‏‌کننده‏‌ى نور خویش است، هر چند کافران خوش نداشته باشند

شهید مصطفی احمدی روشن

مى‏‌خواهند نور خدا را با دهان‏هاى خود خاموش کنند، ولى خدا کامل‏‌کننده‏‌ى نور خویش است، هر چند کافران خوش نداشته باشند

امام جمعه خلخال:شهید احمدی روشن مسیرمبارزه بادشمنان راهموار ساخت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر خلخال با اشاره به سالروز شهادت احمدی روشن اظهار داشت: شهید احمدی روشن با شهادت‌طلبی خود مسیر مبارزه با دشمنان را برای جوانان این مرز و بوم هموار ساخت.


وی تصریح کرد: دشمن بداند با شهادت احمدی روشن‌ها هزاران لاله حقیقت‌جو و شهادت‌طلب برای حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران راه او را ادامه می‌دهند و دشمنان با ترور دانشمندان هسته‌ای اوج ترس و رذالت خود را در مقابل جمهوری اسلام ایران به نمایش گذاشتند.


رشتبری با اشاره به حماسه جاودانه شهدای هویزه در دفاع از خاک کشورمان خاطرنشان کرد: شهیدان راه و رسالت مولایشان امام حسین (ع) را به خوبی درک کرده و ادامه دادند.


این مسئول میزا تقی‌خان امیرکبیر را افتخار مملکت اسلامی دانست و اضافه کرد: تربیت این شخصیت در زیر سایه اسلام بوده که توانست با ظلم و جور مبارزه کند.


وی به توطئه استکبار و منافقان داخلی در کشف حجاب توسط رضاخان پهلوی اشاره کرد و یادآور شد: دشمنان قسم خورده انقلاب با هدف مبارزه با دین و ایمان ملت ایران دست به کشف حجاب زدند تا با حذف آن از جامعه شاید بتوانند بر اراده ملت ایران فائق آیند که در این مورد نیز دشمنان طعم شکست را چشیدند.


 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه خلخال به حرکت تاریخی مردم قم در 19 دی 1356 اشاره کرد و ادامه داد: مبدا قیام ملت ایران علیه رژیم ستمشاهی از 19 دی کلید خورد و جرقه اصلی آن را مردم قم زدند و شهیدانی که در این راه تقدیم شد موجب استواری این قیام و نهایتا پیروزی آن در سال 1357 به رهبری امام خمینی (ره) شد.



رشتبری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سعی کنیم فرصت تعبد و بندگی را از دست ندهیم و تا فرصت داریم برای وصل شدن به مبدا فیض الهی و ائمه اطهار (ع) از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.


وی به گذر زمان و عمر اشاره کرد و افزود: سعی کنیم از نعمت‌هایی که خداوند در اختیار ما بندگان قرار داده در راه تعبد و بندگی و خشنودی خلق و رضای الهی استفاده کنیم.


منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد