شهید مصطفی احمدی روشن

مى‏‌خواهند نور خدا را با دهان‏هاى خود خاموش کنند، ولى خدا کامل‏‌کننده‏‌ى نور خویش است، هر چند کافران خوش نداشته باشند

شهید مصطفی احمدی روشن

مى‏‌خواهند نور خدا را با دهان‏هاى خود خاموش کنند، ولى خدا کامل‏‌کننده‏‌ى نور خویش است، هر چند کافران خوش نداشته باشند

کارگردان «مشتی اسماعیل» مستند شهید احمدی‌روشن را می‌سازد

امیرحسین مسیبی تهیه‌کننده مستند شهید احمدی‌روشن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از آغاز فیلمبرداری این مستند از ابتدای آذر ماه خبر داد و گفت: تحقیقات این مستند که به کارگردانی مهدی زمانپور کیاسری صورت می‌گیرد از تابستان گذشته آغاز شد.

وی با بیان اینکه این مستند توسط مرکز مستندسازی نینوا با همکاری دانشگاه صنعتی شریف ساخته می‌شود، افزود: این مستند پرتره بیشتر به بعد خانوادگی شهید احمدی‌روشن می‌پردازد و در این راستا با خانواده آن شهید گفت‌وگو و مصاحبه شده است و در مواردی با برخی از دوستان دانشگاهی شهید نیز به گفت‌وگو نشسته‌ایم.

* رونمایی در سالگرد شهادت شهید احمدی‌روشن/ ناصر هاشم‌زاده نویسنده مستند است
 
تهیه‌کننده مستند شهید احمدی‌روشن با بیان اینکه در این مستند به صورت گذرا و کوتاه به کارهای علمی شهید احمدی‌روشن اشاره می‌شود، تاکید کرد: قرار است در سالگرد شهادت شهید احمدی‌روشن این مستند رونمایی شود.

به گفته وی این مستند به سفارش هیچ شبکه تلویزیونی یا نهادی ساخته نشده است و در صورت تمایل شبکه‌های صداوسیما برای پخش در اختیار آنها قرار داده می‌شود.

بنابر این گزارش نویسنده این مستند ناصر هاشم‌زاده، تدوینگر مهدی حسینی‌وند، تصویربردار حسن سیدی‌پریشان و صداگزار مهرداد جلوخانی است.

به گزارش فارس، مهدی زمانپور کیاسری کارگردان مستند «مشتی اسماعیل» با این مستند در چندین جشنواره داخلی و دو جشنواره مستند الجزیره و مذهب امروز ایتالیا موفق به دریافت جوایز متعددی شد.

نظرات 1 + ارسال نظر

بسم رب الشهدا
زندگی زیباست اما شهادت از آن زیباتر است
سلامت تن زیباست اما پرنده ی عشق تن را قفسی میبیند که در باغ نهاده باشند و مگر نه اینکه گردن هارا باریک آفریده اند تا در مقتل کربلای عشق آسانتر بریده شوند؟
سلام گمنام
مدتها بود داشتم دنبال یه همچین وبلاگی میگشتم.تصمیم داشتم اگر نشد یکی خودم بنویسم..اولین روزی رو که قدم گذاشتم شریف یادم نمیره..انگار نفسم خورد به نفسای شهید روشن...دلم لرزید....بگذریم..شما روز تولد علیرضا بودید؟راستش قسمتم نشد اما خب دوستان گفتن....یعنی اون روز بیماز بودم و شهرستان...البته بعدا خدمتشون رسیدن دوستان و بازهم من قسمتم نشد برم..روز تولد علیرضا
چقدر ناگفته دارم برای شهید روشن...اینقدر که نمیدونم باید از کجا شروع کنم...ماه هاست نمیدونم...
بگذریم...شیفته ی راه شهید روشن.....انشاالله لایقش باشیم.
با دیدن این وبلاگ اشک دوباره از چشمام جاری شد...باور کنید یا نه..همین حالا مصطفی احمدی روشن کنار عکس آقا رو میزم نگاهم میکنه.....دلم هوایی چیذر و هفته های قبل شهادت شهید..حال و هوایی داشت...
شرمنده سرتون رو درد آوردم.شما با افتخار لینک شدید...با افتخار....
تشریف بیارید به کلبه ی کنیز زهرا(س)...منتظریم...
اللهم الرقنا الشهاده
یا زهرا(س)

با سلام
من شرف حضور خدمت خانواده شهید رو نداشتم، ممنون از نظرتون
خوشحالم که این وبلاگ رو ساختم و مفید واقع شده (البته ما که وسیله ایم فقط)
شما رو هم الان لینک می کنم
التماس دعا
یا زهرا (س)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد