شهید مصطفی احمدی روشن

مى‏‌خواهند نور خدا را با دهان‏هاى خود خاموش کنند، ولى خدا کامل‏‌کننده‏‌ى نور خویش است، هر چند کافران خوش نداشته باشند

شهید مصطفی احمدی روشن

مى‏‌خواهند نور خدا را با دهان‏هاى خود خاموش کنند، ولى خدا کامل‏‌کننده‏‌ى نور خویش است، هر چند کافران خوش نداشته باشند

تشکر پدر شهید احمدی روشن از وزارت اطلاعات

پدر شهید احمدی روشن گفت: وزارت اطلاعات در دستگیری و شناسایی عوامل ترور دانشمندان هسته‌ای هوشیاری قابل تاملی داشت.


 رحیم احمدی‌روشن، پدر شهید احمدی روشن در گفت‌وگو با فارس، گفت: دستگیری عوامل ترور دانشمندان هسته‌ای از جمله عوامل به شهادت رساندن فرزندم از سوی نیروهای وزارت اطلاعات نشان داد که این دستگاه در برخورد با مجرمان و تروریست‌ها هوشیاری بسیاری دارد.

 

وی افزود: خدا را شکر می‌کنم که این تیم تروریستی دستگیر شدند؛ از این رو از زحمات بی‌بدلیلی که وزارت اطلاعات در این راستا کشیده است تشکر می‌کنم.

 

احمدی روشن اظهار داشت: عوامل ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان باید بدانند که با ترور چند نفر راه به جایی نمی‌برند زیرا جوانان ایرانی در عرصه‌های مختلف رشد و شکوفایی خود را ادامه داده و در راستای اعتلای نام ایران گام برمی‌دارند.


منبع

جوان برتر بخش مطبوعات جایزه خود را تقدیم پدر شهید احمدی روشن کرد

تهران - جوان برتر برگزیده بخش مطبوعات از استان ایلام دیشب در آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی حضرت علی اکبر (ع) جایزه خود را به پدر شهید مصطفی احمدی روشن تقدیم کرد.

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا ،' ارسلان مرشدی ' از منتخبان بخش مطبوعات در رشته مقاله است که در هنگام دریافت جایزه خود از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از پدر شهید احمدی روشن (از دانشمندان هسته ای کشور) درخواست کرد به جایگاه بیاید تا جایزه خود را به وی تقدیم کند.

براساس این گزارش در ادامه این مراسم که در تالار وحدت تهران برگزار شد، جوانان برگزیده در بخش های قرآنی و مطبوعات از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر شدند.


همچنین در این مراسم از دبیران این جشنواره در گروه های سینمایی، مستند، تجربی ،پویا نمایی، ادبیات و طنز، هنرهای تجسمی، نمایشی و موسیقی تجلیل شد.

آیین اختتامیه جشنواره ملی حضرت علی اکبر(ع) و معرفی 45 جوان کشوری 11 تیرماه جاری همزمان با روز ملی جوان برگزار می شود.


منبع