شهید مصطفی احمدی روشن

مى‏‌خواهند نور خدا را با دهان‏هاى خود خاموش کنند، ولى خدا کامل‏‌کننده‏‌ى نور خویش است، هر چند کافران خوش نداشته باشند

شهید مصطفی احمدی روشن

مى‏‌خواهند نور خدا را با دهان‏هاى خود خاموش کنند، ولى خدا کامل‏‌کننده‏‌ى نور خویش است، هر چند کافران خوش نداشته باشند

تیشرت شهید احمدی روشن

طرحی که پیش روی شماست جزء طرح های نوین و ابتکاری می باشد که با همکاری بهترین و برجسته ترین طراحان و گرافیست های کشور آماده گردیده است. قابل ذکر است در این نوع طراحی سلیقه ی جوان ایرانی و به روز بودن آن مد نظر گرفته شده است . سعی کرده ایم که هم از نظر کیفیت و هم از نظر تنوع محصولات خود، قدمی کوچک در راستای تولید ملی برداشته باشیم ...

تیشرت شهید احمدی روشن

نوع پارچه : پلی استر ویسکوز مناسب برای چهار فصل
- نوع چاپ : تمام رنگ - ترکیبی از بکار گیری ماشین آلات روز دنیا
- سایز چاپ : 21 * 29 سانتی متر
- رنگ بندی : سفید
- بسته بندی : اتوکشی + سلفون کشی
- سایز بندی : در سه سایز مدیوم ، لارج ، ایکس لارج ویژه آقایان و خانم ها
- گارانتی : دارای ضمانت کیفیت پارچه + تضمین ثبات رنگ دائمی

نظرات 2 + ارسال نظر
گمنام 17 آذر 1391 ساعت 09:22 ب.ظ http://shahid42.mihanblog.com/

عزیز ان شاالله موفق باشی
عزیز لینک شدی به اسم وبت
مارا به اسم بسم رب الشهدا و الصدیقین...
اگر مایل بودید لوگو مارا در وبت قرار دهید...
یاعلی مدد

سلام علیکم و رحمه الله
لینک شدید :)

یا زهرا

کربلایی 20 آذر 1391 ساعت 10:29 ب.ظ



این زندگی قشنگ من مال شما
ایام سپید رنگ من مال شما
بابای همیشه خوب من را بدهید
این سهمیه های جنگ من مال شما

هروقت به علیرضا و آرمیتا و...فکر میکنم گریه ام میگیره...
خیتی دوسشون دارم
اجرتون با خدا و شهدا..
باتبادل لینک موافقم
یاعلی

الان لینکتون می کنم
یا زهرا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد