شهید مصطفی احمدی روشن

مى‏‌خواهند نور خدا را با دهان‏هاى خود خاموش کنند، ولى خدا کامل‏‌کننده‏‌ى نور خویش است، هر چند کافران خوش نداشته باشند

شهید مصطفی احمدی روشن

مى‏‌خواهند نور خدا را با دهان‏هاى خود خاموش کنند، ولى خدا کامل‏‌کننده‏‌ى نور خویش است، هر چند کافران خوش نداشته باشند

جشن تولد علیرضا فرزند شهید احمدی روشن


جشن تولد 6 سالگی علیرضا احمدی روشن فرزند شهید مصطفی احمدی روشن (از شهدای هسته ای کشور) روز سه شنبه با حضور خانواده شهید و دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف و به همت بسیج دانشجویی در این دانشگاه برگزار شد.



دانلود فیلم


منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
فاطمه زهرا 20 مهر 1391 ساعت 03:32 ب.ظ http://sanafz.blogfa.com

سلام عشق من!!!
تولدت مبارک عسلم ...
از شما هم ممنون که دانلود فیلم رو قرار دادید.من خیلی دنبالش گشته بودم اما پیداش نکردم.واقعا ممنون

خواهش میکنم کاری نکردم که! فقط یه کم از علم کامپیوتریم استفاده کردم تا لینک دانلود رو از تو source صفحه ای که گذاشته بودش پیدا کنم

دلـــ 26 مهر 1391 ساعت 04:26 ق.ظ

خیلی قشنگ بود /قربونش علیرضا

مهشید.ر 4 آبان 1391 ساعت 12:30 ب.ظ

تولدت مبارک علیرضای عزیزم، ببخش که خیلی با تاخیر همراه شد!

زودتر بزرگ شو.....بزرگ شو و به آنهایی که پدرت را از تو گرغتند نشان بده که کوچک اند.

من یقین دارم که راه پدر با وجود تو روشنِ روشن است.

بله همین طور هست
ممنون از نظرتون

......... 26 آبان 1391 ساعت 11:35 ق.ظ

ای بابا من نمیدونم شما چرا به روز نمی شین؟
مسوولیتتون سنگینه ها،اینجوری نمیشه!
راستی ببینم واسه سالگرد شهید عزیز چه می کنید،البته اینجوری نه ها،دشمن شکن.
از علیرضای عزیزم بیشتر بنویسین.

سلام
چشم سعی خودمو می کنم

موفق باشید

سهراب 8 دی 1391 ساعت 09:41 ب.ظ http://mozafarsohrab@yahoo.com

با عر ض سلام و ..وقت بخیر
سلام علیرضا جون داداشم گلم ببخش که بهت دیر تبریک گفتم ..عسلم تولدت مبارک ..امیدوارم موفق باشی گلم ..تو را خدا ... شمارا قسم به امام حسین از طرف من علیرضارا ببوسید ممنون میشم ...علیرضا ما خاک پاتیم گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد