شهید مصطفی احمدی روشن

مى‏‌خواهند نور خدا را با دهان‏هاى خود خاموش کنند، ولى خدا کامل‏‌کننده‏‌ى نور خویش است، هر چند کافران خوش نداشته باشند

شهید مصطفی احمدی روشن

مى‏‌خواهند نور خدا را با دهان‏هاى خود خاموش کنند، ولى خدا کامل‏‌کننده‏‌ى نور خویش است، هر چند کافران خوش نداشته باشند

واکنش خانواده شهید احمدی به دستگیری عامل ترور دانشمندان ایرانی

خانواده شهید مصطفی احمدی روشن در واکنش به دستگیری عامل ترور دانشمندان ایرانی ضمن تشکر از وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران ، این نهاد نهاد امنیتی_اطلاعاتی را نهادی قوی و مقتدر توصیف کردند.


در اولین دقایق از پخش خبر دستگیری عامل ترور شهیدان احمدی روشن و شهریاری ، مادر شهید احمدی روشن به خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران گفت : هدف از ترور شهید احمدی روشن ایجاد رعب و وحشت در میان ایرانیان و خانواده های آنها بود تا دیگر کسی با دیدن این اتفاقات سمت فعالیت در زمینه هسته ای جمهوری اسلامی ایران نرود.

 

مادر شهید احمدی روشن ضمن شکرگزاری از درگاه خداوند متعال در دستگیری عامل ترور و در تشکر از سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت : از اینکه این فرد نمیتواند افراد دیگری را ترور کند خوشحالم و از سربازان گمنام امام زمان (عج) به خاطر شناسایی و دستگیری او تشکر می کنم.

 

وی در ادامه افزود : دستگیری عامل ترور نشان می دهد که وزارت اطلاعات ما بسیار قوی است و این امر نشان از اقتدار امنیتی_اطلاعاتی ما دارد.

 

 

همسر شهید:جوانان و دوستان شهید با تلاش بیشتر به کار خود ادامه می دهند

 

همسر شهید احمدی روشن در ابتدای صحبت های خود با ابراز تاسف برای عامل ترور شهیدان هسته ای ایران او را موجودی خار و ضعیف دانست و گفت : این شخص به راحتی دنیا و آخرت خود را از دست داد.

 

وی در ادامه افزود:دشمن از انجام این ترور چند هدف را دنبال می کرد که اولین آنها ایجاد رعب و وحشت در میان جوانان و دانشمندان ایرانی بود تا شخص دیگری در این راه قدم نگذارد اما این اقدام کور دقیقا نتیجه عکس داد و بسیاری از دانشجویان با عوض کردن گرایش خود وارد رشته های مرتبط با فعالیت های هسته ای شدند.هدف بعدی که دشمن دنبال می کرد این بود که کار سایت هسته ای نطنز با اختلال مواجه شود که این طور نشد و دوستان شهید با تلاش و کار بیشتر به کار خود ادامه دادند.

 

همسر شهید احمدی روشن در پایان صحبت های خود ضمن تشکر از سربازان گمنام امام زمان (عج) عنوان کرد : از دستگیری عامل ترور احساس افتخار و سربلندی دوباره برای ایران می کنم و این نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران و دستگاه اطلاعاتی ما دارد.

 

 

پدر شهید احمدی روشن:اقتدار ما سالیان سال است که به منصه ظهور رسیده

 

پدر شهید احمدی روشن با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در برخورد با عوامل استکبار در کشورمان گفت : اقتدار ما سالیان سال است که منصه ظهور رسیده و ما این اقتدار را در دستگیری ریگی و به زمین نشاندن هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی در خاک کشورمان به عینه دیدیم.

 

پدر شهید در ادامه افزود : در هر کجای دنیا که معضلی هست یک سرنخ آن به رژیم صهیونیستی بر می گردد و این رژیم دشمن تمام مردم دنیاست.

 

وی در پایان گفت : خدا را به خاطر دستگیری عامل ترور شهیدان شهریاری و احمدی روشن شکر و از مسئولان وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان (عج) تشکر می کنم.


منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
فیزیکدان نوجوان 29 خرداد 1391 ساعت 03:32 ب.ظ http://elmepadideha.blogfa.com

من که وقتی اخبار اعلام کرد عوامل ترور این عزیزان دستگیر شده از ته دلم خوشحال شدم و کم مونده بود بزنم زیر گریه...

یونس 10 تیر 1391 ساعت 04:53 ب.ظ http://www.gojar2.blogfa.com

نصرمن الله وفتح القریب...
همه ملت خوشحال شدن ودعاکنیدکه آقانیزبیاید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد