شهید مصطفی احمدی روشن

مى‏‌خواهند نور خدا را با دهان‏هاى خود خاموش کنند، ولى خدا کامل‏‌کننده‏‌ى نور خویش است، هر چند کافران خوش نداشته باشند

شهید مصطفی احمدی روشن

مى‏‌خواهند نور خدا را با دهان‏هاى خود خاموش کنند، ولى خدا کامل‏‌کننده‏‌ى نور خویش است، هر چند کافران خوش نداشته باشند

شهید احمدی روشن راه پیشرفت جوانان را روشن کرد

خبرگزاری رسا ـ مدیر استانی حوزه علمیه خوزستان، سرعت پیشرفت های نظام را بسیار عظیم دانست و اظهار داشت: در ایران چالش‌ها، مشکلات و نواقصی موجود است؛ اما خوشبختانه نظام اسلامی در حال پیشرفت و حل مشکلات موجود در جامعه است و سرعت این پیشرفت‌ها نیز بسیار عظیم و شگرف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی، مدیر حوزه علمیه خوزستان، امروز در یادواره راه روشن اهواز، با اشاره به این که شهادت احمدی روشن ها راه جوانان این نظام را روشن کرده، اظهار داشت: این ایران اسلامی است که امروز با نام مصطفی‌ها روشن شده و شهید مصطفی‌ها راه را برای تمام جوانان ایران اسلامی و بلکه همه ممالکت اسلامی روشن کرده اند.

این استاد حوزه علمیه خطاب به پدر و مادر شهید احمدی روشن که در این مراسم حضور داشتند، گفت: این اشک‌هایی که بر گونه‌هایمان غلتید از سر عاطفه، دلسوزی و برای همدردی با شما نیست؛ چراکه اگر هم دردی هست، درد فراق مصطفی و احمدی روشن ها است.

حجت الاسلام حاجتی، با اشاره به کلام گهربار بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران مبنی بر «اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد»، بیان داشت: به راستی افرادی فاتح این سنگر‌ها شدند، که هم اکنون تصویرشان مقابل چشمان جهانیان است.

نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره)، به نخستین سخنرانی مادر شهید احمدی روشن اشاره کرد و گفت: بدون شک اسراری در این میان وجود دارد که مصطفی احمدی‌روشن از این خانه انتخاب شود، از خانه‌ای که مادر بزرگوارش در نخستین سخنرانی خود خیال خام استکبار جهانی را بر باد داده و از بین برد.

شهید احمدی روشن موتور علم‌جویی برای دانشجویان نظام اسلامی است

وی در ادامه افزود: مادر ایشان اعلام کرد، بدانید ای صهیونیست‌ها اگر شما با این خیال خام، مصطفی من را ترور کردید و به شهادت رساندید که ما از خط ولایت فقیه عقب نشینی کنیم، کور خواندید، ما عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: به راستی که احمدی‌روشن موتور علم‌جویی و دانش‌جویی برای دانشجویان عطش‌ناک ما نسبت به فتح قله‌های پیشرفت، سعادت و کمال و رسیدن به عرصه‌های فناوری است.

حجت الاسلام حاجتی در پایان سخنان خود اظهار داشت: در ایران چالش‌ها، مشکلات و نواقصی موجود است؛ اما خوشبختانه نظام اسلامی در حال پیشرفت و حل مشکلات موجود در جامعه است و سرعت این پیشرفت‌ها نیز بسیار عظیم و خیره کننده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد