شهید مصطفی احمدی روشن

مى‏‌خواهند نور خدا را با دهان‏هاى خود خاموش کنند، ولى خدا کامل‏‌کننده‏‌ى نور خویش است، هر چند کافران خوش نداشته باشند

شهید مصطفی احمدی روشن

مى‏‌خواهند نور خدا را با دهان‏هاى خود خاموش کنند، ولى خدا کامل‏‌کننده‏‌ى نور خویش است، هر چند کافران خوش نداشته باشند

آشنایی با زندگی شهید احمدی روشن در کتاب «من مادر مصطفی»

نگارش کتاب درباره شهید مصطفی احمدی روشن با عنوان «من مادر مصطفی» به اتمام رسیده و بزودی این اثر در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به مخاطبان ارائه می شود.
به گزارش خبرنگار نوید شاهد رحیم مخدومی، نویسنده ادبیات دفاع مقدس گفت: چندی پیش کتابی را در رابطه با موضوع شهید «مصطفی احمدی روشن» به نگارش درآوردم که هم اکنون این اثر در مراحل پایانی چاپ است.

‎او با بیان این که عنوان این اثر را «من مادر مصطفی» نهادم، اضافه کرد: یکی از ویژگی های برجسته این شهید، نقش مادرش در زندگی او بوده است، کما این که حتی این نقش بعد از شهادت و در مراسم تشییع پیکر شهید مصطفی احمدی روشن هم قابل مشاهده بود.

‎مخدومی ادامه داد: در مراسم تشییع پیکر شهید احمدی روشن یک اتفاق نادر رخ داد که یک مادر در مقابل پیکر جوانش همانند کوه بایستد و بگوید من علیرضای مصطفی را همانند پدرش تربیت می کنم؛ این امر بسیار تأمل برانگیز بود.این نویسنده گفت: کتاب «من مادر مصطفی» از سوی نشر «شاهد» در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران روانه بازار نشر می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد