شهید مصطفی احمدی روشن

مى‏‌خواهند نور خدا را با دهان‏هاى خود خاموش کنند، ولى خدا کامل‏‌کننده‏‌ى نور خویش است، هر چند کافران خوش نداشته باشند

شهید مصطفی احمدی روشن

مى‏‌خواهند نور خدا را با دهان‏هاى خود خاموش کنند، ولى خدا کامل‏‌کننده‏‌ى نور خویش است، هر چند کافران خوش نداشته باشند

بوسه پدر شهید احمدی روشن بر پیشانی احمدی نژاد

دکتر محمود احمدی نژاد ظهر امروز (چهارشنبه) پس از پایان جلسه هیات دولت به همراه وزرا و شماری از معاونین خود در مراسم بزرگداشت شهدای عرصه علم و فناوری، شهیدان احمدی روشن، رضایی نژاد، علی محمدی، شهریاری و قشقایی که در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، شرکت کرد.

در این مراسم که از سوی دفتر رییس جمهور برگزار شده است، علاوه بر رییس جمهور، وزراء، معاونین رییس جمهور و شخصیت های برجسته لشکری و کشوری همراه با خانواده این شهید والامقام شرکت کرده اند.

شهدای عرصه علم و فناوری از جمله شهید مصطفی احمدی روشن دانشمند نخبه هسته ای کشورمان در اقداماتی تروریستی از سوی ایادی دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند.

در این مراسم دکتر احمدی نژاد ضمن دیدار با والدین و همسر شهید مصطفی احمدی روشن از آنها دلجویی کرده و یاد و خاطره این شهید والامقام را گرامی داشت.

حجت الاسلام میر تاج الدینی معاون پارلمانی رییس جمهور همچنین در این مراسم در سخنانی اقدامات دشمنان در ترور دانشمندان هسته ای کشورمان را نشانه عصبانت آنها از پیشرفت های علمی ملت ایران دانست و گفت: ملت ایران به رغم تمامی مخالفت ها و اقدامات استکبار جهانی و ایادی آنها، امروز هسته ای شده و آنها با این اقدامات مذبوحانه خود نمی توانند جلوی پیشرفت این ملت را بگیرند و بدون تردید ملت ایرن مصمم تر از همیشه راه خود را ادامه خواهد داد.


منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1 بهمن 1390 ساعت 04:25 ب.ظ

دلم از این نا چوانمردیها خیلی گرفته

دل ما هم گرفته
دعا کنید آقا بیایند تا تمام مشکلاتمان حل شوند
اللهم عجل لولیک الفرج

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد