شهید مصطفی احمدی روشن

مى‏‌خواهند نور خدا را با دهان‏هاى خود خاموش کنند، ولى خدا کامل‏‌کننده‏‌ى نور خویش است، هر چند کافران خوش نداشته باشند

شهید مصطفی احمدی روشن

مى‏‌خواهند نور خدا را با دهان‏هاى خود خاموش کنند، ولى خدا کامل‏‌کننده‏‌ى نور خویش است، هر چند کافران خوش نداشته باشند

هزاران "احمدی‌روشن" در ایران آماده پیوستن به کاروان شهدا هستند

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، دانش‌آموختگان دانشگاه صنعتی شریف با صدور بیانیه‌ای ترور شهید مصطفی احمدی‌روشن را محکوم کردند.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

دست‌های ناپاک بیگانه بار دیگر یکی از شریف‌ترین دانشمندان این مرز  بوم را هدف گرفت و داغی دیگر بر قلب جامعه علمی کشور نشاند.

شهید مصطفی احمدی‌روشن که ما دانش‌آموختگان دانشگاه صنعتی شریف از نزدیک شاهد شخصیت‌ والا و توانمندی علمی او بوده‌ایم اکنون در جایگاهی قرار دارد که همواره آرزوی آن را داشته است.

مصطفی به خیل فدائیان ولایت و شهدای طریق علم و ایمان پیوست و ما را با دلی آکنده از اندوه پشت سر گذاشت. 

بی شک سرویس‌‌های جنایت‌کار اطلاعاتی آمریکا، انگلیس، اسرائیل و ایادی‌ داخلی آنها با خود می‌پندارند که با این اقدام ضربه‌ای به پیشرفت علمی ایران وارد کرده‌اند اما ما دوستان و همدرسان مصطفی با صدای بلند آن‌چنان که همه جهان بشنود اعلام می‌کنیم هزاران مصطفی احمدی‌روشن در ایران آماده پیوستن به کاروان سرخ شهدا هستند و پاسخ این ترور کور، پیشرفت‌های پی در پی و عظیم علمی است.


همچنین از مقام‌های مسئولان و دستگاه‌های امنیتی در خواست می‌کنیم تعرض مزدوران بیگانه به جامعه دانشگاهی کشور را می‌پاسخ نگذاشته و در تمام نقاط جهان فضا را برای عاملان و مباشران این اقدامات ناامنی کنند. در پایان بار دیگر به روح بلند مصطفای عزیز درود می‌فرستیم و از او می‌خواهیم نزد اولیاء و انبیاء شفیع ما باشد.


منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد