شهید مصطفی احمدی روشن

مى‏‌خواهند نور خدا را با دهان‏هاى خود خاموش کنند، ولى خدا کامل‏‌کننده‏‌ى نور خویش است، هر چند کافران خوش نداشته باشند

شهید مصطفی احمدی روشن

مى‏‌خواهند نور خدا را با دهان‏هاى خود خاموش کنند، ولى خدا کامل‏‌کننده‏‌ى نور خویش است، هر چند کافران خوش نداشته باشند

همسر شهید: دشمن با ترور فرزندان غیور ایران به نتیجه معکوس‌ می‌رسد

فاطمه کاشانی در حاشیه دیدار با خانواده شهید قشقایی همراه شهید مصطفی احمدی‌روشن که در حادثه تروریستی روز گذشته به شهادت رسید، در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران خطاب به سران استکبار جهانی عنوان کرد: همسرم زمانی که دوست و همکار شهیدش که توسط دشمنان انقلاب اسلامی در حادثه تروریستی دیگری به فیض شهادت نائل آمد، دور کاریش بیشتر و تندتر شد و بدانند هرچه فرزندان ایران اسلامی را به شهادت برسانند غیرت همکاران و دوستانشان بیشتر می‌شود و زمانی که غیرت اینها بیشتر شود پیشرفت کشور بیشتر می‌شود و بنابراین آنها دارند برعکس عمل می‌کنند.

همسر شهید احمدی‌روشن تصریح کرد: شهید احمدی‌روشن نیز به همین نحو بود و چه کارهای بزرگی کرد که بعدها مشخص می‌شود و حتی من که همسرش هستم نمی‌دانم.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: ایشان هیچ وقت نمی‌گفت من آدم مهمی هستم و همیشه می‌گفت اگر کاری می‌کنم به خاطر مملکتم است و جوان‌های ما اگر هیچ چیزی هم نداشته باشند اما غیرتمند هستند.
کاشانی با اشاره به اهمیت هسته‌ای بودن ایران اسلامی، تاکید کرد: اگر ما انرژی هسته‌ای نداشتیم، پیشرفت نداشتیم و دشمن بارها و بارها به خودش اجازه می‌داد به کشور ما حمله کند و جوانان غیرتمند ایران اسلامی باید مراقب کشورشان باشند و نگذارند خون شهدا پایمان شود که مطمئنا نمی‌شود.
همسر شهید احمدی‌روشن در ارتباط با ارتباط همسرش با شهید رضا قشقایی عنوان کرد: شهید قشقایی نخست دوست همسرم بود و بعد راننده ایشان بود.
وی ادامه داد: وظیفه ما است برای دیدن از خانواده ایشان به منزلشان بیاییم و این کمترین کاری است که ما می‌توانیم انجام دهیم که از ما راضی باشند.
کاشانی در ارتباط با این حادثه تروریستی اظهار کرد: فرد وطن‌فروشی که این کار را کرده مطمئن هستم از دیروز تا حالا نخوابیده است و هرگز خواب آرامی نخواهد کرد.
وی خطاب به فردی که عامل دشمن بوده و دست به این ترور زده است، گفت: روزشمار مرگت فرا رسیده و در اضطراب بمان و به‌زودی از آنجایی که فکرش را نمی‌کنی دستگیر شده و با خفت و خواری در این دنیا و ذلت در آن دنیا همراه هستی. همسر من را به بهشت می‌برند و تو را به قعر جهنم؛ اگر به این وعده‌های خدا اعتقاد داری و اگر هم اعتقاد نداری که اوضاعت خیلی وخیم‌تر از این حرف‌ها است.
‌خانواده شهید مصطفی احمدی روشن به منظور ابراز همدردی با خانواده شهید قشقایی که وی نیز روز گذشته و ساعاتی پس از انفجار به علت شدت جراحات وارده به شهادت رسیده بود، با حضور در بیت این شهید در ابن بابویه شهرری با خانواده شهید قشقایی دیدار کردند.
در این دیدار رحیم احمدی‌روشن و صدیقه سالاریان پدر و مادر و همچنین فاطمه کاشانی همسر شهید مصطفی احمدی روشن حضور داشتند و شهادت شهید قشقایی را به این خانواده تبریک و تسلیت گفتند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد